18 Mart 2012 Pazar

Röportaj: Annesinin Gülü





Bize kendinizi biraz tanıtır mısınız?

1977 İstanbul doğumluyum. Mesleğim Makine Ressamlığı. 2006 yılına kadar aktif çalıştım, hamileliğimde dahil olmak üzere 2,5 yıl ara verdim çalışmaya. Kızım 5 yaşını doldurdu. Annane-kreş-şimdi anaokulu arasında büyüdü. Onunla birlikte bizde büyüdük karı-koca. Fazlasıyla miniğin istekleri doğrulduda yaşamımızı sürdürüyoruz, mutlu şekilde.

Blog hayatınız nasıl başladı?
2008 yılında işe başlayınca başladım. Kızım evde ben iş’te çok fazla duygularım yoğunlaştı. Yazarak kendimi rahat ifade edebildiğimi anladığımdan beri yazıyorum.

Blogunuzun içeriğinden bahseder misiniz?
Hayatımızın anlamı Yağmur’a diye dair başlamıştım. O büyüdükçe hayatamıza dair tüm önemli, üzücü, mutlu edici her şeyi paylaşıyorum. Bambaşka bir hayat burası.


Hangi sıklıkla post yayınlıyorsunuz?
İş’lerin yoğunluğuna bağlı değişiyor. Bazen her gün ki; bu her günler uzun tatil önceleri benim en mutlu olduğum tarihlere rastlıyor. İçim içime sığmaz o zamanlar. Hafta da bir yazdığım daha fazla ara verdiğim zamanlarda oldu. İş’e bağlı.


İzleyicilerinizin yorumlarına tek tek cevap yazar mısınız?
Hepsine yazarım. Eğer yazamadıysam kesin bir hastalık söz konusudur. Yoksa ihmal etmem. Bize değer verip yazmışlar ben cevaplamazsam ayıp.

Sizi izleyen takipçilerinizi siz de izler misiniz?
İzlerim çoğu zaman. Gerçekten izleyiciyse tabi. Önceden herkesi takip etmeye çalıştım baktım altından kalkamıyorum… Çok sevdiklerimi takip ediyorum, diğer blogları  iş’te boş vakit bulursam ziyaret ediyorum.

izlediğiniz bloglarda neler ilginizi çekiyor, nelerden hoşlanmıyorsunuz?
Yazım, sürükleyici olması, yazım hataları olmaması, standart font’ta yazılması (bazı fontlar okunmuyor L
Birde fotoğraflar benim için çok önemli, emek verilmiş her fotoğraf beni çeker. Blogun sade olması en büyük çekicilik tabi.

Beğenerek takip ettiğiniz 3 blog desek...
Hepsini o kadar çok seviyorum ki, ayrım yapamam.


son olarak blogumuzla ilgili düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz?
Emeği geçen, bize sunan herkese çok teşekkürler… Yolunuz açık olsun. Takipçinizim.


Sevgili Bahar'ın Annesinin Gülü Blogu için BURAYA
Röportajı hazırlayan Fotoğrafik Hatıralar / Ülkü 

14 yorum:

  1. memnun olduk sizi tanidigimiza tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ice tea; adın çok çekici geldi :)))
      bende çok memnun oldum.

      Sil
  2. seviyoruz seni Yağmur ve annesi :) bi de minnacık bişeyi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönülll; alışamadım daha o minnacık bir şeye ;)
      bizde sizi seviyoruz :D

      Sil
  3. Baharcım seninle tanışamadım, ama anneciğinle tanıştım, sıcacık çok samimi hatice abla, bir gün seni ve yağmur'u da tanımak kısmet olur inşallah, seviyorum ben bu güzel kızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filizcim çok isterim tanışmak :) umarım yolumuz kesişir canım...
      bende senin kıza bayılıyorum, maşallah bin kere :)

      Sil
  4. Çok seviyoruz biz bu bloğu :)

    YanıtlaSil
  5. Keyifle hergün uğramadan geçmediğim blog arkadaşım seviyorum seni...

    YanıtlaSil
  6. Ben de , ben de istiyorum Ropörtaj :)Kıskandım ..
    Canım Baharcım..iyi ki yazmaya başlamışsın , iyi ki tanımışım bu güzel GÜL ailesini..

    YanıtlaSil
  7. Röportaj süper :) çok severek takip ettiğim Bahar ve Yağmur :)) ama ben minnacık birşeye takıldım :))))

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    tanıştığımıza memnun oldum..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Çok memnun oldum sizi tandığıma..Sıcak,samimi bir röportaj olmuş..Sevgiler:)

    YanıtlaSil