10 Mart 2012 Cumartesi

Blogger Annelerde Dünya Kadınlar Günü 1. Geleneksel Hediyeleşme Etkinliği




Hediye, inceliğin tasviridir.




*Hediyeleşme insanlar arasındaki sevgiyi pekiştirir

*Hediyeleşmek rızıkta berekete vesiledir 

*Hediye veren de alan da sevap yönünden kârdadır 


*Hediye, insanlar arasında bir yakınlaşma ve yardımlaşma vasıtasıdır. 


           Hangimiz sevmez ki hediye almayı veya çok değer verdiğimiz birine ona özel bir hediye seçip özenle paketleyip yollamayı. İçine güzel duygularla yazılmış bir not iliştirmeyi....

           Blogger Anneler yavaş yavaş birbirini daha iyi tanımaya başladı, kaynaştı bu sevgiyi daha fazla pekiştirmek adına bir Hediyeleşme Etkinliği yapalım diye düşündük. Bu blogun en büyük özelliği bayanlardan oluşması ve genelinin Anne ya da Anne adayı olması. Bizde bundan yola çıkarak, bu etkinliği her yıl 8 Mart Dünya Kadınlar Gününde yapalım diyoruz. Ve bu bir başlangıç olsun her yıl aynı tarihte bu etkinliği yapıp gelenekselleştirelim. 

Siz ne dersiniz?

Ben de varım diyenler postun altına yorum bırakabilir. 

Bunun için bazı kurallar olsun diyoruz bizim yazmadığımız ama sizin önemli bulduğunuz bir kuralıda siz yorumlar kısmına ekleyebilirsiniz. Yazdıklarınızı değerlendirdikten sonra hep birlikte ortak bir karar alırız. 



Yurt dışındaki arkadaşlarımızı bu etkinliğe nasıl katacağımız bilemedik, fikirlerinizi bekliyoruz.




Kurallar

1- Bir fiyat aralığı belirlemeyi düşünmüyorduk "hediye" bu dedik fiyatı olmaz. Ancak düşününce gönderilecek hediyeler arasında bir denge sağlanması gerektiği için mecburen bir fiyat aralığı belirlemeliydik. Bu noktada hediye için belirlediğimiz fiyat aralığı: 20 - 30 tl arası. Bu rakamlar sizin istekleriniz ve tavsiyeleriniz sonucu değişebilir.


2-Kimin kime hediye alıcağı süpriz olacak. Yapıla bri çekilişle belirlenecek.


3-Çekilişimize katılımlarınız 25 MART'a  kadar devam edecek. 


4-Hediyelerin yolllanmasına  30 MART itibaren başlıyoruz 20 NİSAN'a kadar süremiz devam ediyor olacak. 30 MART'tan önce hediyeleri yollamıyoruz. Bu süre karşımızdaki kişiyi tanımamız için verilmişdir. (Bloğunu okuyarak bir kaç ipucu yakalayabilir nelerden hoşlandığını anlayabiliriz)

5-Hediyeleri gönderirken kargo ücretlerini  gönderen kişi kendi karşılıyacak ve karşı taraf ödemeli yapmıyacağız. Herkes kendi hediyesinin kargosunu ödüyor olacak.

6-Hediyelerimiz mümkünse el emeği, küçük bir çarpı işi pano, minik bir parça dantel yada kendi yaptığınız bir takı olabilir, burda sınır yok tamamen size kalmış.Yollayacağımız hediyenin güven duygularını zedeleyecek,ahlaka aykırı, kullanılmış eski eşyalar,sivri yada keskin şeyler, olmamasına dikkat edeceğiz.



7-Özellikle önem verdiğimiz konular ise, bize gelen hediye ile kendi gönderdiğimiz hediye arasında fiyat hesabı, karşılaştırma yapmayacağız. Aldığımız hediyeye ve karşımızdaki insana saygı duyacağız.

8- Bloglarımızda çekiliş ile ilgili yazı yayınlarken karşı tarafın izni olduğu kadar açıklamada bulunacağız. Gelen hediyelenin fiyatı, markası, kıymeti hakkında yazılar yazmayacağız. 


9-Hediyeleşme için yazılan zaman aralığına saygı göstereceğiz.



10Bu postun altına yorum olarak isim veya varsa blog ismini ve aktif mail adresini yazması (mail yazmanız şarttır)


11-Bu etkinliğin bloglarınızda ve sosyal ağlarda duyurmanız ki daha çok kişinin katılımı için,


HATIRLANMASI GEREKEN EN MÜHİM ŞEY;Bu Hediyeleşme Etkinliğini eğlence amaçlı ve birbirimizin yüzünü gülümsetme maksatlı olduğunu unutmayacağız!!!


Not: Yukardaki ilk satırda yazılan * işaretli sözler Alıntıdır.


Yazıyı Hazırlayan Fotoğrafik Hatıralar / Ülkü


Arkadaşlar, dilerseniz bu yazıyı blogunuzda yayınlayabilirsiniz.

133 yorum:

  1. harika bir fikir,bu olaya bayılıyorum;ben varım..yurtdışındaki arkadaşlar içinde zaten çok büyük hediyeler olmayacağından daha doğrusu ne göndereceğimize bağlı:) ayrıca senede 1 gün ..çok maliyetli olacağını sanmıyorum..tabi daha parlak fikirler çıkabilir burdan..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. anneler günü yaklaşıyor o zaman yapsaydınız keşke..ama ben varım uyar bana...

    YanıtlaSil
  3. aaa kutlu doğum içinde olabilirmiş 20 nisan şindi farkettim:))kadınlar günü geçti ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım 2 gün oldu geçeli çok değil :)
      Kadınlar günü çok anlamlı bir gün aslında.
      Tarihi nerden geldiğini okumak isterseniz bir araştırın derim.
      İnan çok etkileneceğinden eminim.
      Bu konu ile ilgili 8 Mart Dünya Kadınlar Günü ile ilgili yazım var blogumda dilersen okuyabilirsin.
      Sevgiler...

      http://blog.fotografikhatiralar.com/2012/03/08/hatirlatma-dunya-emekci-kadinlar-gunu/

      Sil
  4. Çok güzel bir etkinlik. Hediyeleşmek insanın içindeki güzel duyguları kabartır, paylaşımı arttırır. Ben katılmak istiyorum. Bir anne değilim henüz ama anne adayıyım. İlle de anne olanlar mı katılıyor acaba merak ettim.

    YanıtlaSil
  5. Tabiki böyle bir etkinliği kaçırırmıyım. Hediyem hazır bile. Sizden haber bekliyorum :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel'ciğim liste yapıp kura cekeğiz buradan duyuyuruz.
      Sevgiler...

      Sil
  6. Hediyeleşmek ,bırıne hedıye vermek çok güzel bır sey.Karsındakinin yüzündeki güzel tebbesüm her şeye deger.Yur dışına yollamak yada oradan buraya yollamak sorun olmaz.Bu güzel etkinlikte bende varım.

    YanıtlaSil
  7. Ayrıntılarına kadar ince ve güzel düşünülmüş bize dekatılmak kalmış.

    YanıtlaSil
  8. Heeey bende varım zaten bize artı ekleyecek pek bir şık bırakmamışsınız dikkat edilmesi gereken noktalar konusunda.Benim ilk hediyeleşme etkinliğim olacak bu arada o yüzden bakalım zaman karşıma kimi çıkaracak.Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ilklere beraber bu güzel çoşkuyla adım atmak...

      Güzel olacağı kesin...

      Sil
    2. SELAM CANIM SEVGILER BIRAKIYORUM

      Sil
  9. Ben de katılmak isterim arkadaşlar..Bu yazıyı da hemen kopyalayıp bloğumda paylaşıyorum..

    Hediye, Allahın gönderdiği güzel bir rızıktır Hediyeyi kabul edin ve karşılığında daha güzelini verin!) [HTirmizi]

    YanıtlaSil
  10. bende varım::)güzel bir düşünce olmuş:)
    katılmamak olmaz.
    aylinnuyar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir fikir..Bende varım ve benimde ilk hediyeleşme etkinliğim olucak..Kurallar kısmını çok açık ve net yazmışsınız..Hemen blogumda paylaşıyorum ...Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. bende varım inş güzel katılımlar güzel dostluklara vesile olur..hediyeleşmek sünnettir değil mi??katılmak uygun olur

    YanıtlaSil
  13. Canim Yurt disindan katilmasin kimse cünkü paket kesinlikle türkiyeye ulasmiyor ben teyzemin kizina kuzenlerime kac kere bisiler gönderdim hic biriside ellerine gecmedi malesefki. Bir keresindede 3 ayda ancak arastira arastira ancak ellerine ulasti bir sekilde kayboluyor yada ulasmiyor yada yurt disindan gönderilenlere neler oluyor bilmiyorum kimsenin günahinida almayayim tövbe tövbe ama bende isterdim katilmak bu yüzden katilamayacagim kusura bakmayin cünkü paketin gidip gitmeyeceginden tam emin degilim. Üstelik oradan da buraya paket pahali olur bence bilmiyorum o yüzden yurt disi cekilise katilanlar olmasa daha iyi bence.

    YanıtlaSil
  14. MERHABA BENDE VARIM ,çok güzel bir etkinlik
    bir önerim var eğer yurtdışından katılacak arkadaşlar çok olursa onlar arasında ayrı bir çekiliş düzenlenebilir tabiki sadece bir öneri her türlüsüne varım ben kısaca:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mukadderozturk@gmail.com şimdi bırakıyorum işte:)

      Sil
    2. Mukadder Hanım,
      Yurtdışındaki Blogger Anneler hakkındaki fikrin hoş hemen not aldım ve ıkıncı yazıda mutlaka bunu öneri olarak yazacağım...
      Paylaşımın için teşekkürler...
      Ayrıca sizi de listeye yazdım...
      Sevgiler...

      Sil
  15. ben de katılmayı çok isterim.. güzel olur hediyeleşmek ve karşımızdaki insanları mutlu etmek..

    YanıtlaSil
  16. emineozturk26@hotmail.com

    bir de bir şey rica edeceğim.. elimde kız bebek kıyafetleri dışında pek fazla hazırlığım yok mümkünse erken haberim olursa göndereceğim arkadaşıma uygun olarak hazırlık yapmak isterim..sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. Ben de varım.Benzer etkinliği anneler günü içinde düşünebilirsiniz.bgulterler@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anneler günü içinde mutlaka yapıcaz, ekliyorum sizide listeye :)

      Sil
  18. ÇOK HOŞ BİR FİKİR:) KATILMAMAK İÇTEN BİLE DEĞİL. EN SEVDİĞİM ŞEY HEDİYE VERMKETİR.. ekotan87@hotmail.com elifbutik.blogspot.com elif kotan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde çok seviniyoruz katılımlarınıza ekliyorum listeye sizide :)

      Sil
  19. Kesinlikle katılıyorum ve destekliyorum. :))) Beni de yazın hanımlar. Baştan söyleyeyim hediyemin birini mutlaka ellerimle yapacağım. Fikrinize ve gönlünüze sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeynep ekledim senide listemize ama mail adresin yok, mutlaka ekle buraya olur mu :)

      Sil
    2. sertkayazeynep@gmail.com Teşekkür ederim Filizcim.

      Sil
    3. Zeynep hanımcığım teşekkürler listeye yazıldınız...
      Sevgiler...

      Sil
  20. Ben de varım! ipeginminikelleri.com fethiyen@hotmail.com

    Fethiye Demirci

    YanıtlaSil
  21. Yanıtlar
    1. ekliyorum listeye ama mail adresinide eklersen sevinirim canım

      Sil
    2. Tamamdır teşekkürler....
      Sevgiler...

      Sil
  22. ben henüz ne bi anneyim ne de bi anne adayıyım, ama hediyelesmeyi cook seven biri olarak ben de etkinliğe katılabilir miyim?

    YanıtlaSil
  23. bu arada ben blogumda cekilşten bahsettim:)
    http://birevkusu.blogspot.com/2012/03/blogger-annelerblogspotcom-araclgyla.html
    naile.t@hotmail.com
    beni de cekilişe dahil ederseniz sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ev kuşu çok teşekkürler, ekledim listeye senide.

      Sil
  24. filizcim benide dahil edin muhakkak çok güzel ve anlamlı bir etkinlik olmuş şimdiden heyecanlandım
    RANA KAHRAMAN
    rn4343@gmail.com
    analikizlihertelden.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen ekliyorum listemize canım, teşekkürler.

      Sil
  25. benide sayın canım,bende varım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail adresinizi bu yorumun altına eklerseniz çok iyi olur.
      Sevgiler...

      Sil
  26. el işi deyince tereddütde kaldım ama varım yaa:))
    gulcangulcan83@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. Bende katılırım hem de seve seve...
    sevgitekinalp@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  28. En sonunda bloguma ekleyebildim :)
    http://toyuncaks.blogspot.com

    YanıtlaSil
  29. Bende varım :)) ilk defa katılıyorum hadi hayırlısı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım mail adresini eklersen hemen listeye eklerim senide.

      Sil
  30. Bu güzel etkinlikte ben de varım :)
    nukyilmaz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. Bu etkinlikte olmaktan mutluluk duyarım.
    emelden.blogspot.com
    emel_guner@yahoo.com

    YanıtlaSil
  32. Bende bu etkinlikte olmak istiyorum :)
    http://www.kurdelenakislari.com/
    mukaddes@kurdelenakislari.com

    YanıtlaSil
  33. Ayyy çok özür dileyerek elimde olmayan nedenlerden geç kaldım ...(Utanan surat )

    http://esraveannesi.blogspot.com

    havva.esen07@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva'cığım hoşgeldin,
      Ne özürü estagfurullah :)
      İsmini yazdık bile...

      Sevgiler...

      Sil
  34. Bende varım:)
    http://hamaratmine.blogspot.com/
    mine.aktas@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamarat mı ne :) Ne güzel isim bu :)
      Bence mı yı kaldır, tum anneler hamaratttır...

      Listeye eklendin.
      Sevgiler...

      Sil
    2. adı mine olunca espiri katmış bloga güzel yaaa kalsın hamarat mine:)

      Sil
    3. Evet Nani kesınlıkle çok hoş olmuş :)

      Sil
  35. bende katılmak ıstıyorum filiz ablacım sen benım bloggumu bılıyorsun zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınar hanım,
      pinarcns@hotmail.com bu mail adresi size ait değilmi? Size ulaşacağız.
      Sevgi dolu güzel bir gün olsun...

      Sil
  36. canlarım bende bi çekilişe katıldım aranızda olmayı çok isterdim fakat zeynebin doğum günü nedeniyle çok masrafa girdim malum başka sefere kısmet sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sema hanım,
      Bunlar sembolik şeyler hiç mühim değil.
      Gönüller bir olsun yeter...
      Zeynep'in doğum günü kutlu olsun sağlıkla huzurla büyüsün...
      sevgiler...

      Sil
    2. sağol ülkücüm daha vakit varmış kısmet..

      Sil
  37. Günaydın,
    hafta sonu nete giremedim. ben de varım. alisnur@gmail.com
    http://alisnur.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuzdada duyurursanız cok ıyı olur veya facebook hesabınızda.

      Listeye eklendiniz.

      Sevgiler...

      Sil
  38. Ben de varım:=)
    neclasolen@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Necla hanım,
      Kendi kişisel blogunuzda ve facebook hesabınızda duyurabılırsenız sevınırız.

      Teşekkürler...

      Sil
  39. Ne kadar güzel katılım olmuş..Bende mail adresimi eklemeyi unutmuşum..
    kardeslernikahsekeri@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Kendi kişisel blogunuzda ve facebook hesabınızda duyurabılırsenız sevınırız.

      Teşekkürler...

      Sil
    2. Kendi kişisel blogumda duyurmuştum..http://kardeslernikahsekeri.blogspot.com/2012/03/ne-guzel-seydir-hediyelesmek.html
      Facebook adresimdede seve seve duyurum..Sevgiler...

      Sil
  40. emeği geçen herkese teşekkürler .. :) BENDE VARIM ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz ne kadar naziksiniz...
      Hemen listeye alındınız...

      Sil
  41. cok keyifli:)
    www.psikopatanne.com
    gozde@babafilm.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde hanım merhaba,
      Burdada buluşmak ne güzel sizinle :)
      Beğenmen beni mutlu etti doğrusu...

      Listeye yazdım bile...

      Sil
  42. Bende varım :))

    balyanaginhikayesi@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. bu harika etkinliğe keyifle katılıyorum bende.ne güzel düşünmüşsünüz böyle.sevgiler
    durucayasamak@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanıyorum çok güzel bir etkinlik olacak, sizide listemize ekledim :)

      Sil
  44. Ben de varım arkadaşlar. Ben yurt dışındayım ama yurtiçindeki ablamın adresini veririm oraya yollarsınız olmaz mı ben de onun kanalıyla kargomu yollarım ne dersiniz. Yurtdışından kargo yollamak çok meşakatli. Gerçi o zamana kadar belki de dönmüş olurum Türkiye'ye... Ama yine de ablam vasıtasıyla katılmak isterim.
    mail adresim : zeymurrab@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yurtiçi adres varsa tabiki olabilir, sizide ekliyorum listemize :)

      Sil
  45. en baştaki yorumda var olduğumu söyledim ama,iletişim için mail adresini yazmamışım :)
    cannly@gmail.com sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen ekliyorum sizide listemize :) teşekkürler.

      Sil
  46. Ben de varım...
    karasevda78@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. Filizim bende katılırım ve çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazlıcım, katıldığım ilk etkinlikten senden aldım hediyemi :) hemde en güzel hediyeyi :) ekliyorum senide canım.

      Sil
  48. bende katılmak istiyorum:)
    mail adresim:dbalcikli@hotmail.com
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  49. severek takip ediyorum.hem face hen blogerdan.eski bir bloger olarak bu günleri görmek çok güzel.tabi gerçek anlamda yapanlar için yanlış anlaşılmasın.
    yaa ne diyorum kızlar kısacası bensiz olmaz diye düşünüyorum.çok yoğunum ama baktımki tarih uygun beni yazasanız çok mutlu olurum.çam sakızı çoban armağanı paketi açarken minik bir gülümseme işte bu ...
    http://nagice.blogspot.com
    mail adresimde: seviller@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel düşünmüşsün, bizde sevindik katılımına, ekledim canım senide listemize :)

      Sil
  50. Ben de katılmak istiyorummm :)
    dilosunkayfesi.blogspot.com
    dilosunkayfesi@gmail.com

    YanıtlaSil
  51. Merhaba,
    Ben de katılmak istiyorum.
    mhtpkaya@gmail.com
    http://mehtapkaya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  52. cafezey'nin yorumunu okuyunca benimde aklıma geldi.yanlış anlasılmasın sakın ama yurtdışı gönderimleri çok tutuyor arkadaşlar.yurtdışı blogerlar olursa nasıl olacak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yurtdışından katılım yapamıyoruz, ama yurtiçinde bir adres verirlerse katılabilirler tabiki

      Sil
  53. Ben de varım bu etkinlikte,mail adresim lemonadelist@gmail.com bloguma beklerim herkesi
    http://lemonadelist.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  54. Biraz gecte olsa mutlaka varim.

    YanıtlaSil
  55. Merhaba
    geç gördüğüm için üzgünüm ama kesinlikle varım :))
    bu blogger anneler grubu çok keyifli paylaşımlara imza atacak belli ki...
    yılbaşında kendimce gönderiler yapmıştım blog dostlarıma ama bu çok anlamlı ve keyifli bir paylaşım olacak.fikrinize sağlık arkadaşlar...
    pinaryigitsolhan@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 25 martta kadar devam ediyor katılımlarımız, bizde çok güzel şeyler yapmak istiyoruz umarım herşey güzel olur :) sizide listeye ekledim.

      Sil
  56. Beni de eklemeyi unutmayın...
    çok güzel düşünülmüş ve planlanmış... Sadece bu etkinlik değil, genel olerak blogger anneleri bir araya toplamak.
    ellerinize, yüreğinize sağlık...
    http://fincanteyze.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, sizide listemize ekledim.

      Sil
  57. genelde hediye noktasinda pek nasipsizimdir,boyle durumlarda en sacma hediye duser payima ama ben cok ozen gosteririm..o yuzden mutlu etmek icin varim:)ins guzel bir vesile olur.beni de ekleyin listeye..
    ha bi de el isi sarti yok de mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım bu kez çok güzel ve gönlüne göre bir hediye alırsın canım :) senide ekledim listemize

      Sil
    2. mail adresini bırakırsan sevinirim

      Sil
  58. Ne güzel bende varım. ilk hediyeleşme etkinliğim olacak.
    eminim ki güzel de olacak.
    esran.blogspot.com
    parlakes@hotmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel, ilk etkinliğinde inşallah memnun ve mutlu olursun, listeye ekledim senide sevgiler.

      Sil
  59. Ben de katılmak isterim... etkinliğinizi bloğumda paylaştım...
    Umarım yüzlerde tebessüm hep olur... dilekafiyonavci@gmail.com
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  60. merhaba bende varım bu tarz etkinlikleri çok severim. çok memlun oldum .hediyelerim hazır bile ...ELİF in annesi:)))fadiuzun@hotmail.com....

    YanıtlaSil
  61. hediyeleşme etkinliğinize bende katılmak isterim sitem http://mineakbas.blogspot.com msn mericcan_41@hotmail.com kolay gelsinn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana kim çıktı acaba http://mineakbas.blogspot.com mericcan_41@hotmail.com

      Sil
  62. bende katılıyorum izninizle =)
    ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. ay süpermiş.bende 3 kız ve 2 babanın sorumluluğu altında bloglara girememiştim.az kalsın kaçırıyormuşum.

    kadriye30@gmail.com

    kocaman sevgile

    YanıtlaSil
  64. Bensiz olmaz:)) sitem http://www.marifetane.com/ mail adresim marifetane@gmail.com..

    YanıtlaSil
  65. slm sevgili filiz :)daha öncede yazmıştım ama karışmasın diye tekrar yazıyorum hem bloğun linkini paylaşayım hemde mail adresim : http://mildaylahayat.blogspot.com/
    mail : cannly@gmail.com bu arada mildanın annesi diye geçiyordu şimdi oldu nalan :) sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nalan canım dün sana yorum yazdıktan sonra gördüm eklemişsin mail adresinini, kusura bakma :)

      Sil
  66. Merhaba ben de katılmak istiyorum.http://hatirlikahve.blogspot.com,mail adresim meyra18@hotmail.com.Görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  67. bende yazmıştım ama dün listede ismim vardı şimdi yok :))

    YanıtlaSil
  68. ben bunu nasıl görmemişim ya.. ay benide ekleyin benide..

    YanıtlaSil
  69. zamanı baya baya geçmiş ama olsun:) yazmak istedim neslihan_kocak@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil