4 Mayıs 2012 Cuma

Yenilenen BLOGGER ANNELER LİSTEMİZ




Blogunda Blogger Anneler bannerını  paylaşan tüm Anneleri 
tekrar tekrar gözden geçirerek  listeyi yeniden oluşturdum...

Listeyi özellikle harf sıralamasına göre yaptım kimseye haksızlık olsun istemiyorum. Yeni Eklediğim Blogger Annelerimizi farklı renklerde ekliyorum ki sizlerde onları kolaylıkla bulun...


Eğer Hala bir BLOGGER ANNESİ değil isen ve aramıza katılmak istersen, 
sadece aşağıda yazılı olanları yapman yeterli.

* BLOGGER ANNELER blogunun bannerini blog duvarlarına eklemek. (yardım almak için buraya bir tıkkk)

* Blogunda Blogger Anneler blogundan ve bu blogun editörü olan Fotoğrafik Hatılaralar'ın blogunudan ( link vererek) kısa bir post ile bahsetmek.


Fotoğrafik Hatıralar blogunu Blog Listene eklemek.

* Fotoğrafik Hatıralar Beğen butonuna tıklayıp izleyicisi olmak. 


Bu bir kaç küçük ayrıntıyı yaptıktan sonra sizide  Blogger Anneler Listemize ve Tanıtım Listemize eklemem için ;

Lütfen, paylaştığınız sayfanın linkini bu yazının altına (yorum kısmına) eklemenizi rica ediyorum.



Şu an itibariyle 228 BLOGGER ANNEYİZ :)
Vakit ayırıp sizlerde yeni bloglara uğrayıp son postlarına Blogger Anneler Grubundan olduğunuzu yazarsanız o blogger annede eminim size daha kısa sürede dönüş yapacaktır...





Sizlerinde bana verdiğiniz destek ve emek için şimdiden teşekkür ediyorum..


  1. Fotoğrafik Hatıralar      ( Kurucu - Blog & Facebook Sayfası Yöneticisi )
  2. Ada Esintileri
  3. Annelik Okulum
  4. Aylinden Denemeler
  5. Annesinin Gülü
  6. Asu'nun Yaptıkları
  7. Ay kızım Gün Kızım
  8. AylanılKuzey
  9. Aysu ve Aslı İle Hayat
  10. Aselname
  11. Ahlam'dan
  12. ATD Bebek Süs Ve Ambalaj
  13. Annemiyim Ben
  14. Anne Ayça
  15. Arda'nın Annesi
  16. Acemi Anne Selcen
  17. Aynadaki Ben İçin
  18. AylinGöz
  19. Babuşka
  20. Bebeğim Geliyor
  21. Bebek Vesaire
  22. Bebek Yapım Bakım Onarım
  23. Bir Anne İki Çocuk
  24. Bizim Ev
  25. Blogum
  26. Bilge Esen
  27. Bora'nın Dünyası
  28. Benim Dünyam
  29. Bilge'nin Hobileri
  30. Biraz Elif Biraz Ada
  31. Bir Kadın Yazıyor
  32. Bir çimdik Sevgi
  33. Bir küçücük Emzik
  34. Bir Annesi Bir Defne'si
  35. Betül Berkman
  36. Bir Kum Tanesi Kadar Bahtiyarım
  37. Bir Naz Masalı
  38. Bizden Hayat ve Hobi
  39. Bilgin Anneler
  40. Borakuşu
  41. Bal Kavanozum
  42. Burası Benim Hobi Dünyam
  43. Cennet Bahçem İrem'im
  44. Canlı Hayat
  45. Cicileydi
  46. Çilek Mevsimi
  47. ÇokoPrens
  48. Doğaç'a Dair
  49. Demir Egeli Hayat
  50. Duruca yaşamak
  51. Demlenmiş Yaşam Öyküleri
  52. Derin Bir Aşk
  53. Denizci Seyir Defteri
  54. Diloşun Ayak İzleri
  55. Defne'den
  56. Ece'nin Günlüğü
  57. Elif Butik Pasta Tasarım
  58. EmirKaanım
  59. Evli 1 Kadının Dipnotları
  60. Esra'dan Dünyaya
  61. Emrelerin Maceraları
  62. Endinin Mutfağı
  63. Evimin Huzuru
  64. Emre'yla Hayat
  65. EfeveEren
  66. Evimdeki Mutluluklar
  67. Evin Kaptanı
  68. Evy Craft
  69. Ernurla Her Telden
  70. Emel'den
  71. Enoch Baris Opoka
  72. Ezo PatchWork 
  73. Fadinin El Emeği
  74. Feza Ceren Zaman
  75. Fincan Teyze
  76. Frambuazlı Ruh Pastasıyım
  77. Femy
  78. GeCe
  79. Gebelik ve Annelik Günlüğü (Her Haftalık )
  80. Gonca
  81. Gökçe Küçük
  82. Güzellikler Dünyası
  83. Güneyaras
  84. Günlerden Arta Kalanlar
  85. Gül'ümse
  86. Güfte
  87. Hayat
  88. Hayat Güzeldir
  89. Hayatımı Seviyorum
  90. Hayata Dair
  91. Hayat Güzeldir
  92. Hayat Şimdi Güzel
  93. Hayat Her Daim Güzel
  94. Hayat Paylaştıkca Güzel
  95. Hayaller Atölyesi
  96. Hayat Güzeldir
  97. Hayaller Atölyesi
  98. Hayat Akıp Gidiyor
  99. Han Hildem
  100. Hobi Mutfağım
  101. Heden ve Mutfağından Haberler
  102. Hülyalı Lezzetler
  103. Hümeyra'nın Denizi
  104. Hobi Coffee
  105. Huzur Moda
  106. Hobi Mutfağım
  107. Hobilerim ve Sena
  108. Işıltılı Bakışlar Bir Makyaj Blogudur
  109. İçimden Geldiği Gibi   
  110. İki Kız Bir Erkek
  111. İkiz Mucizelerim
  112. iki şekerli mutfağım' dan pasta ve kurabiyeler 
  113. İpeğin Minik Elleri
  114. İşte Benim Küçük Dünyam
  115. İki prens Bir prenses için
  116. İncim ve Biz
  117. İki Melek Bir Anne
  118. Kayralı Günler
  119. Kakulenin Bebekleri
  120. Keyfekeder Saatlerim
  121. Kızımı Beklerken
  122. Kuzeyin Annesinden
  123. Kpsszede
  124. KızKardeşler
  125. Kızımın Cicileri
  126. Kardeşler Nikah Şekerleri
  127. Kendin Dik
  128. Kelebeğin Gözünden
  129. Kültür Mantarı
  130. Kuzunun Annesi
  131. Kurabiye Canavarı
  132. Lara'nın Mamaları
  133. LeGaBeBe
  134. Lemonade ve Rüyası
  135. Lezzet Cafe
  136. Margu'nun Dünyası
  137. Mavi Ada
  138. Meleklerimle
  139. Mehtap Kaya
  140. Mırzahan Ve Ahrar
  141. Minik Mucizem
  142. Minikler ve Anneleri
  143. Minik Misafir
  144. Mozeck org
  145. Moda Bahar
  146. Moms Blog Note
  147. Mutlu Anne ve Çocuk
  148. Mutlu Et
  149. Mutlu Anne
  150. Mutlu Anne Dilek
  151. Mutfaktaki Acemi
  152. Mutfakta Feyza Var
  153. Müge'nin Listesi
  154. Nalan . Blog; Maydonose
  155. Nana ve Oğlu Çağan
  156. Nazlı'nın Sofrası
  157. Naz'la Hayat
  158. Narşenbe
  159. Nag ice
  160. Nani'nin Günlüğü
  161. Necla Sölen
  162. Neslinin Atölyesi
  163. Nesliname
  164. NercuAnne
  165. Nilay's Word
  166. Nuray İlbars
  167. Nurgul Gülce
  168. Nurgülce
  169. Oda Atölye
  170. Oğluşum İçin
  171. oOo Elif oOo
  172. Organik Anne
  173. Olsada Yesek Suzan
  174. Özgün Hayat
  175. Pastacı Kreması
  176. Pınarpare
  177. Peli'nin Tatları
  178. Pınarpare
  179. Pia&Niko
  180. Pudra Şekeri'm
  181. Rengarenk
  182. Renkli Hayat
  183. Rüyada
  184. Rabia Şeyma Dayıoğlu
  185. Renkli Hayaller Kurebiye Evi
  186. Sade Kahve
  187. Sanal Günlük
  188. Sevim Yıldız
  189. Sevgiden Esintiler
  190. Sevda'dan Karakalem Yazılar
  191. Sevgi'den Sevgilerle
  192. Sevgiden Esintiler
  193. Semaceae Familyası
  194. Sempatik Blog
  195. Seyyaf Büyüyor
  196. Siyah Prenses
  197. Sofra Şenliği
  198. Sonbahar Tatlar
  199. Şekerli Leblebi
  200. Tam Zamanlı Anne
  201. Tarçın ile Zeytin
  202. Tarçınlı Kurabiyem
  203. Teori ve Pratik, Hiç Bir Şey ve Herşey
  204. Tepehomegiller
  205. Tipitoş
  206. Toyuncaks 
  207. Tokideki Ses
  208. Tuba Sönmezöz 
  209. Teori ve Pratik   
  210. Tuğba Mutfakta
  211. Uğur Böceği
  212. Uras'lı Hayatımız
  213. Uğur Böceği Toprak
  214. Ve Sonra Hayat
  215. Yazan Anne
  216. Yaruze
  217. Yelda'nın Hünerli Elleri
  218. Yours
  219. Yonca Demirel (Yonca Büyüyor)
  220. Yaşama Sebeplerim
  221. Yağmurun Dünyası
  222. YaşamdanDakikalar
  223. Zehra Sevde
  224. Zeyno Tütü
  225. 100 de 100 Marifet
  226. 40 Tilki
  227. Wild Poppy Fields
  228. Worldofdiamond07


Küçük Bir Not;

Sevgili Blogger Annelere,

** Ben haftanın 3 iş günü bir devlet okulunda Yoga Derslerine girmekteyim ve bunun dışında da Özel gün Fotoğrafcılığı yapmaktayım. Geri kalan (ki olursa) zamanlarda da evimle, kızımla, kendi kişisel blogumla ve tabii ki Blogger Anneler Blogu ile ilgilenmekteyim. 

Yani istesemde internette çok fazla vakit geçiremiyorum. 

Bu nedenle bazen sizlerden gelen yorumları geç yayınlıyor ve size cevap olarak geç dönebiliyorum. Bu konuda hiç bir şekilde yanlış anlaşılmasını istemiyorum. Benim burdaki tek amacım, tüm Blog Annelerini bir araya toplamak ve paylaşımlarına kısa sürede ulaşılsın diye bir nebze faydalı olmak. 

Lütfen sizlerden de bana karşı anlayışlı ve sabırlı olmanızı rica etmekteyim.

** Blogu Blogspot olmayıp Wordpress olan arkadaşlarımızın İzleyiciler Gadgeti olmadığından onları izlemeye almanız için kendi blogunuzda 
Blogger Kullanıcıları BLOG LİSTELERİNE doğrudan blog adresini kopyalayıp bulunan adresi KOPYALAYIP / YAPIŞTIRDIKTAN sonra kendi blog listelerinde GÜNCELLEMELERİ GÖREBİLECEKLER.
Benim kendi kişisel blogumda Wordpress tabanlı olduğunda benim blogumdada İzleyiciler Gadgeti bulunmamakta. 

Sizlerden ricam, Ya yukardaki şekilde yapıp günü gününe yazılarımı takibe almanız ya da Facebook Beğen tuşuna basıp izleyicim olmanız.

Sizlerinde bana verdiğiniz destek ve emek için şimdiden teşekkür ediyorum...



ÖNEMLİ NOT: Blogger Anneler Blogunun Bannerini blogundan kaldıran blogger anneleri listeden çıkartılacaktır. 





Hepinize güzel günler diliyorum...
Sevgi ve Işıkla kalın...
Bilgi ve Sorularınız İçin Mail Adresi; 
bloggeranneler@hotmail.com




191 yorum:

  1. Canım, bu gurup için çok uğraştını biliyorum.Sana kalan zamanının da bızlere ayırıdığın için çok teşekkür ederım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim,
      Emeği gören ve alkışlayan olursa insan bütün yorgunluğunu atıyor...

      Sil
    2. artık beni de ekleyebilirsiniz..Bir anne, bir blog sahibesi, bir facebook sayfası ve grubu sahibi... Sevgiler..

      Sil
  2. bende gadget olarak blogger annelerinin görselini oluşturdum sitemde yer verdim linki burda
    hemde siz bunu demeden önce yapmıştım :)
    derya baykalda sizi izledikten sonra..
    http://cicileydi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep Hanımcığım merhaba,
      Daha önce bana hiç mail atmadığınız için fark etmemişim.
      Ama şimdi hemen sizi de harf sırasına göre ekledim Blogger Annelerin arasına...

      Bu arada küçük bir not,
      Derya Baykal programındaki arkadaşlardan hiç biri ben değildim ;) sanırım siz orda Blogcu Anne dıye ısım benzerlıgınden dolayı ben zannettınız.

      Sevgiler...

      Sil
  3. bende sizin face sayfanızdan blogger anne olmak istiyorum diye belirttim sizde yayınlarınızı burda paylaşın vede bizim logomuzu bloğunuza ekleyin diye belirtmiştiniz bende dediğiniz gibi yaptım peki şimdi neden bloğumun ismi yok?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Keşke banneri yayınladığınız gibi bana mail atsaydınız ama olsun şimdi hemen ekledim harf sırasına göre.

      Sevgiler....

      Sil
    2. SİZE MAİLLE BELİRTECEĞİMİ BİLMİYORDUM YAYINLADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
      SEVGİLER BENDEN SİZE:)

      Sil
  4. Ellerinize sağlık, emeğinize sağlık... Blogger anne olmak ve burada yer almak çok keyifli.İçtenliğiniz ve bu güzel uğraşınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm,
      Ne güzel sözler bunlar...
      Çok teşekkür ederim böyle güzel bakan gözler oldukça ben bütün yorgunluğumu unuttum bile...

      Sevgiler...

      Sil
  5. Bende sana güzel günler diliyorum şekerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can,
      Bal Yanağımın annesi :)
      Bende sana diyecektim ki şu Blogger Anneler Bannerini sayfanın biraz yukarısına ceksen :) En azından Severek Okuduklarım listesinin yanında olsa çok altta kalmamışmı :)
      Sen benı kırmazsın bılıyorum :)
      Sevgıler...

      Sil
  6. Listede olmak isterim. Logoda mevcut. Sevgiler...

    www.hanhildem.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen ekledim sizide...
      Aramıza hoş geldiniz...
      Diğer arkadaşları ziyarete giderseniz sizinde İzleyici sayınız kısa sürede artacaktır siz bile şaşıracaksınız inanın...

      Sevgiler...

      Sil
  7. Kolay gelsin, o kadar uğraşıp yapmışsın, daha ne diyelim ki...

    YanıtlaSil
  8. günün çok güzel geçsin şekerim....aminim harcadığın emeğin herkes farkındadır....çatlak seslerede kulak verme....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe'ciğim merhaba,
      Bazen hepimiz acımsız olup hoyraca eleştirebiliyoruz karşımızdakini...
      Ama sonuçta benım bu işi hiç bir çıkar beklemeden yaptığımı düşünseler sanırım daha adil davranabilirler...
      Hepimizin birbirinden öğreneceği çok şey var biliyorum... ben bu yüzden burdayım....
      Teşekkür ederim...

      Sevgiler...

      Sil
  9. ülkücüm emeğine sağlık tatlım..

    YanıtlaSil
  10. Ülkü hanım, merhaba..

    http://emelden.blogspot.com/

    Emeğiniz için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel Hanım,
      Siz faceden yorum yazınca hemen sizi tarayıp bulmuş ve blogunuzu eklemiştim zaten :)
      Bakın 52.Blogger Annemizsiniz...
      Aramıza tekrar hoşgeldiniz...
      Facebook grubunada lutfen arkadaşlarınızı davet edersenız sevınırım...
      Sevgıler...

      Sil
  11. Emegini, sabrini, verdigin enerji ve zamani AYAKTA ALKISLIYORUM... Cok tesekkurler...
    Kolay gelsin arkadasim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nalan'cığım merhaba,
      Bu güzel sözcüklerin için çok çok teşekkür ederim....
      Ayrıca sende benım gibi sıkı bir Pinterest kullanıcısısın sanırım ;) Ben çok beğeniyorum ınanılmaz guzel fıkırler alıyorum ordan...
      Sevgiler...

      Sil
    2. Bak bir ortak yanimiz daha cikti...:)))
      Pinterest'e bir tek ben girdim yüzüyorum saniyordum, taa ki senin board'lari gorene kadar, megerse ben bogulmusum Ülkü!

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Canımmmm ya ben seni nasıl unuturum :(
      Hemen ekledim...
      Hem böyle daha iyi oldu, yeni eklediklerim farklı renkte olduğu için daha dikkat çekicisin şimdi ;)

      Sevgiler....

      Sil
  13. Selam ;
    Bende bir blogger anneyim listede adımı göremedim.
    Blogumda olduğunuz halde :)

    www.hobilerimvesena.blogspot.com ( Sena'nın annesi )

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sena'nın Annesi merhaba :)
      Canım biliyorum sen başından beri bizimle birlikteydin, kusura bakma :(
      Hemen eklendin :)
      Sevgiler....

      Sil
  14. Gerçekten hem iş hem de internet gibi hızlı bir ortamda herşeye yetişmek çok zor.Tebrik ederim.Ben de okulum bittiğin de daha fazla vakit ayıracağımı düşünüyorum.Daha tanımadığım anneler var:)Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Aslında gercekten zor ama bazı önceliklerin yerini değiştirmek zorunda kalıyorsun :(

      Sevgiler...

      Sil
  15. banner artık benim de blogumda. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Sizde hemen Blogger Anneler Listesinde yer aldınız.
      Sevgiler...

      Sil
  16. canım tebrik ediyorum,az zamanda çok işler başardık burda,eminim daha çok artacak sayımız,emeğinine sağlık:) sevgiler benden de..

    YanıtlaSil
  17. Nalan'ım güzel anne...
    Çok teşekkürler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Bende de bannerın var.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  19. Emeğine sağlık Ülkücüm. Ben yokum listede. Uygun bir zamanda eklersen sevinirim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. SEVGİLİ üLKÜ HANIM.EMEKLERINIZE SAGLIK DIYORUM.GUZEL BİR İŞ YAPIYORSUNUZ.TEBRİK EDERİM.ARTIK BENIMDE BLOGUMDA SIZIN LINKINIZ VAR.BUYRUN BURDAN :)SAYGILARIMLA
    http://nulkam.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. merhaba, ben de bir ay önce röportaj için mail atmıştım ve geçenlerde bloga logo koymamı ve sonrasında ilgileneceğinizi söylemiştiniz. Ben de bloguma görünür bir şekilde logo da koydum ama listede de adım yok, tekrar dönüş yapılmadı, röportaj da yayınlanmadı:(
    Çok meşgul olduğunuzu biliyorum ama bir el atarsanız sevinirim.Röportajda 38 haftalık hamileyim yazmıştım 41 oldum lüffen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım seni listeye hemen ekledim...
      Sende biliyorsunki daha once buraya bır kac kısı bakıyorduk o nedenle o donemde bır karısıklık olmus olabılır.
      Ama bende Röportaj taslakın görünmüyor senden rica etsem tekrar bloggeranneler@hotmail.com adresine yollarmısın.

      Şimdiden teşekkürler...

      Sil
  22. Ellerinize ve emeğinize sağlık.
    Benim bloğumu da eklerseniz sevinirim.
    Ece'nin Günlüğü http://eceningnlg.blogspot.com/
    Teşekkürler

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Aramıza hoşgeldiniz..
      Hemen listeye eklendiniz...

      Sil
  23. Ben de ekledim blogger anneler bannerini.Listeye ekler misiniz?Teşekkürler,kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabia hanım merhaba,
      aramıza hoşgeldiniz,
      sizide listeye ekledim...

      Sil
  24. merhaba listede bende adımı görmek isterim mümkünse sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. Emeğinize sağlık baya uğraş vermişsiniz..
    Yalnız benim bloğumu göremedim.Bir tane mutlu anne linki var orda da başkasının bloğu çıktı tıklayınca karşıma..
    Neden acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Sizin blogunuz girince Bal Küpüyle Güncem cıkıyor dolayısıyla sizin blogu o şekilde kayıt almıştım.
      Ve şu an listemizde 12. Blogger Annesisiniz.
      Sevgiler...

      Sil
  26. Benim blogumdada uzun zamandır var

    YanıtlaSil
  27. http://bebeksus.blogspot.com/ merhaba benide ekleyin lütfen banner blogumda :)

    YanıtlaSil
  28. Merhaba emeğinize sağlık.Bilgisayar başında çok vakit geçiremiyorum mümkün olduğu kadar takip etmeye çalışıyorum.Başarılar diliyorum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  29. Kolay gelsin günlük bir çok aktivitenin yanında birde bu tarz şeylere zaman ayırmak kolay şey değil maşallah size..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi Hanım,
      Bu emeği görmeniz ve burayada yorum yapmanız zaten sizinde ne kadar nazik bir bayan olduğunuzu gösteriyor.
      Çok çok teşekkür ederim...
      Sevgiler..

      Sil
  30. blogger anneler gadgetini bende bloguma ekledim.http://tugba-mutfakta.blogspot.com/ sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğba hanım,
      Sizide Blogger Anneler listemize ekledim...
      Sevgiler..

      Sil
  31. Beni de ekler misin? www.annemiyimben.blogspot.com

    YanıtlaSil
  32. Blogger Anneler’den bugün twitter aracılığı ile haberdar oldum. Böyle bir paylaşım ortamı hazırladığınız için çok teşekkürler. Ben de Blogger Anneler banner’ını blogumda paylaştım. Blogumun ismi Pia & Niko, adresi: www.pianiko.com

    Sevgiler,
    Elif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif hanım merhaba,
      Aramıza hoşgeldiniz..
      Sizi de listemize ekledim...
      Sizde twitter ve diğer sosyal paylaşım sitelerinde Blogumuzu duyurmamıza yardım ederseniz sevinirim...
      Sevgiler...

      Sil
    2. Ülkü Hanım,
      Beni de listeye eklediğiniz için çok teşekkür ederim. Ancak gördüğüm kadarı ile www.adayavuz.com adresini eklemişsiniz. Bu blogu aile yakınları ve arkadaşlar ile paylaşmak üzere güncelliyorum. Ada Yavuz'u listeden çıkarıp Pia & Niko (www.pianiko.com) isimli blogumu ekleyebilirseniz çok sevinirim.

      Blogger Anneler'i sosyal paylaşım ağlarında da paylaşacağım.

      Sevgiler

      Sil
    3. Elif hanım,
      İsteğiniz üzere düzeltmeleri yaptım..

      Sil
  33. biz de geldik:)
    http://minikmisafir.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  34. Adresim mutluanne.com olduğu için bu şekilde bakmıştım ben ve öyle keyıt yaparsanız sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Mutlu Anne,
      İsteğin üzerine hemen düzelttim, sevgiler...

      Sil
  35. Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Artık sizde bizimlesiniz, ekledim sizi de...
      Sevgiler..

      Sil
  36. merhaba Ülkü hanım....
    http://meleklerimle.blogspot.com/
    benide eklerseniz sevinirim....Banner blogumda

    YanıtlaSil
  37. Ülkücüm ne emek vermişsin şu listenin bile helede çocuklu çalışan bir bayan için günlerce süreceğini nasıl insanlar anlıyamıyorlar bende bunu anlamıyorum. Ya sonuçta sizler bir farklılık olsun hadi birde böyle bir site oluşsun da insanlar bir şekilde birbirlerinden haberdar olsun diye böyle birşey yaptınız aslında çok da iyi oldu ben birçok blogla ve anneyle tanıştım takip etmeye başladım onları. Ama bazen yorumları okuyorum da aman Allah'ım diyorum. Ya sonuçta profesyonelce yapılan birşey değil bu blog tamam kendi içinde bir yeri var ama en nihayetinde hazırlayanlar işi gücü olan çoluğu çocuğu olan evde de çalışan anneler yani bir ad çıkmamışsa unutulmuşsa yada röportajlar yayınlanmamış veya geç yayınlanmışsa ne çıkar ama bazı bayanları gerçekten anlayamıyorum yorum şekilleri bile çok kaba ya yayınlanmamışsa nazikçe hatırlatırsın rica edersin olay budur. Dünya batmıyor sonuçta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarkan'ın Annesi,
      Emeğimi görmen ve sözlerinle dahi ordan bana destek olman bana müthiş moral oldu çok teşekkür ederim...
      Ve en mühimi bunun uzun bir süredir tek başıma yapıyor olmam, çünkü diğer arkadaşlar kendi bloglarına zaman ayıramadıklarından ayrılmak istediler dolayısıyla ben tek başıma devam ettiriyorum... Ama çok çok güzel olacak her şey hep birlikte birbirimize destek olarak...
      Seni bir dost sıcaklığıyla sımsıkı kucaklıyorum...
      Sevgiler...

      Sil
  38. http://evinkaptani.blogspot.com

    Yeni blogcu anne geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz Hanım merhaba,
      Aramıza Hoşgeldiniz...
      Sizide hemen listeye ekledim...
      Sevgiler...

      Sil
  39. merhaba... ben de blogumu göremedim :(
    http://redrumblefish.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  40. Aaaa ben yokum listede:( ben ilk üyelerdenim halbuki) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seda hanım,
      Blogunuzda şu an Blogger Anneler Bannerını goremıyorum tekrar yerleştırırsenız hemen eklerım...
      Sevgiler..

      Sil
  41. Sevgiler :)))
    http://keyfekedersaatlerim.blogspot.com/
    http://pinarbabushka.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınar hanım merhaba,
      Bloglarınızı ikisinide listemize ekledim, aramıza hoşgeldiniz...
      Sevgiler...

      Sil
  42. Merhaba!
    Beni de blogger anneler listesine ekler misiniz?
    http://www.feyzainthekitchen.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feyza hanım merhaba,
      Aramıza hoşgeldiniz, listemize ekledim...

      Sil
    2. Cok tesekkurler! Yalniz benim blogumun ismi "Mutfakta Feyza var". O sekilde degistirebilir misiniz?

      Sil
  43. Beni de ekler misiniz? www.pastacikremasi.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba aramıza hoşgeldiniz,
      Sizide listemize ekledim...
      Sevgiler..

      Sil
  44. Merhaba, ben eski bir blogger'ım ama ara vermiştim. Grubu yeni farketim. Facebooktan üye oldum.Siteme banner yerleştirdim. Fırsat buldukça blogları ekleyeceğim izleme listeme. Blogumu buraya da eklerseniz sevinirim. Sofra Şenliği www.sofrasenligi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Sizi de listeye ekledim, aramıza hoşgeldiniz...

      Sil
  45. Merhaba ben de bir blogger anneyim. Bannerı yerleştirdim. Listeye eklerseniz çok sevinirim
    acemianneselcen.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selcen hanım merhaba,
      Tabii eklerim ama daha öncesinde benımde sizden bir kaç küçük ricam olacak,

      * Blogunuzda Blogger Anneler blogundan ve bu blogun editörü olan Fotoğrafik Hatılaralar'ın blogunudan ( link vererek) kısa bir post ile bahsetmeniz.

      * Blogger Anneler Facebook Grubuna üye olmanız.

      * Fotoğrafik Hatıralar blogunu Blog Listenize eklemeniz.

      * Fotoğrafik Hatıralar Beğen butonuna tıklayıp izleyicisi olmanız. (ana sayfada var)

      Yukardakileri ayrıntıları yaptıktan sonra bana bır lınk atarsanız hemen onlarıda eklerım.

      Sil
  46. Merhaba ülkü hanım :)
    öncelikle sizi tebrik ederim bu işe gönül verip elinzden geldiğini görmek banada güç verdi bende varım demek için bloglarıma banner'lerinizi ekledim:)
    benide listenize eklerseniz çok mutlu olurum, sevgiler

    Bloglarımdaki bannerları gormek ve listeye eklemek için .. link ve blog isimleri
    Aynadaki Ben İçin : http://bernaozmenyildiz.blogspot.com/
    Sevimin Aşk(A)nası: http://sevimyildiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berna hanım,
      Benimde sizden bir kaç küçük ricam olacak,

      * Blogunda Blogger Anneler blogundan ve bu blogun editörü olan Fotoğrafik Hatılaralar'ın blogunudan ( link vererek) kısa bir post ile bahsetmeniz.

      * Blogger Anneler Facebook Grubuna üye olmanız.

      * Fotoğrafik Hatıralar blogunu Blog Listenize eklemeniz.

      * Fotoğrafik Hatıralar Beğen butonuna tıklayıp izleyicisi olmanız. (ana sayfada var)

      Sil
  47. Merhaba Ülkü Hanım,
    Gelişmeleri gördükçe seviniyorum, sizi yürekten destekliyor ve takip ediyorum daha önce bir blogumla katıldım şimdi diğer ikisine de Blogger Anneler bannerınızı ilave ettim.Adresleri aşağıda;
    sonbahartatlar.blogspot.com
    yeldaninhunerlielleri.blogspot.com
    teşekkürler...
    Yelda Ergin Öztürk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yelda hanım merhaba,
      Tabii eklerim ama daha öncesinde benımde sizden bir kaç küçük ricam olacak,



      * Blogunuzda Blogger Anneler blogundan ve bu blogun editörü olan Fotoğrafik Hatılaralar'ın blogunudan ( link vererek) kısa bir post ile bahsetmeniz.

      * Blogger Anneler Facebook Grubuna üye olmanız.

      * Fotoğrafik Hatıralar blogunu Blog Listenize eklemeniz.

      * Fotoğrafik Hatıralar Beğen butonuna tıklayıp izleyicisi olmanız. (ana sayfada var)

      Yukardakileri ayrıntıları yaptıktan sonra bana bır lınk atarsanız hemen onlarıda eklerım.

      Sil
    2. Yelda hanım, 3 blogunuzda da hem Blogger Anneleri hem Fotoğrafik hatıraları tanıtmışsınız çok teşekkürler... Bloglarınızı ekledim...
      Sevgiyle kalın...

      Sil
    3. Merhaba Ülkü Hanım, teşekkür ederim . Sanırım henüz sonbahartatlar.blogspot'u eklememişsiniz, diğer ikisini gördüm ama onu göremedim.Teşekkürler
      Sevgiler...

      Yelda Ergin Öztürk

      Sil
    4. Yelda hanım,
      Blogunuz 78. sırada Hayata Dair Her Şey ismi olarak kayıtlı.
      Değişmesini isterseniz yazın değiştireyim.
      İnanın bu konuda sürekli ikilemde kalıyorum çünkü kimisininde .......nokta blogspot ismini ekleyınce bu kez lutfen benım blog ısmımı şunu yazarmısınız dıye maıl atıyorlar bazı blog sahipleri. Bana kalırsa her ıkı ısımde her zaman aynı olmalı, kafa karıstırmamak için.

      Yine de siz karar verınce yazın ben değiştiririm.

      Sevgiler...

      Sil
    5. Zahmet olmazsa Sonbahartatlar diye ekleyebilir misiniz?
      Teşekkür ederim...

      Yelda Ergin Öztürk

      Sil
  48. Merhaba Ülkü hanım,

    Blogum halen blogger anneler listesinde görünmüyor :(
    Beni de listenize en kısa sürede dahil ederseniz sevinirm :)
    Blog adresim: http://www.yoncademirel.blogspot.com
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yonca hanım,
      Arada aksamalar oluyor, üzgünüm hemen ekleyeceğim yalnız benım de sızden bır kac kucuk rıcam olacak, aşağıdaki bır kac ayrıntıyı yaparsanız sevınırım. Sevgiler...

      Benimde sizden bir kaç küçük ricam olacak,

      * Blogunda Blogger Anneler blogundan ve bu blogun editörü olan Fotoğrafik Hatılaralar'ın blogunudan ( link vererek) kısa bir post ile bahsetmeniz.

      * Blogger Anneler Facebook Grubuna üye olmanız.

      * Fotoğrafik Hatıralar blogunu Blog Listenize eklemeniz.

      * Fotoğrafik Hatıralar Beğen butonuna tıklayıp izleyicisi olmanız. (ana sayfada var)

      Sil
  49. merhabalar,ben şu an 15 ine basmış ikizlerin annesi olarak Anneler Günü'nde aranıza katılmaya geldimm.http://pudrasekerim.blogspot.com/2012/05/yarn-anneler-ve-kendini-anne.html

    Ülkücüm böyle biraraya getirme çalışman için tebrik ederim ,sevgiler..

    YanıtlaSil
  50. ben de bloğuma banner ekledim ülkü hanım sevgiler :) http://anneayca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayça hanım,
      Blogunuzu Blogger Anneler Listesine ekledim..
      Sevgiler...

      Sil
  51. bende banneri sayfama ekledim şarlar tamam www.aktasayse.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil
  52. benim blogum eklenmemiş sanırım gözden kaçmış daha önce yorum bırakmıştım banneri ekleyip rica etsem tekrar kontrol edebilirmisiz sevgiler www.aktasayse.blogspot.com

    YanıtlaSil
  53. Ulku ben de yokum listede.

    Eren

    http://bebekyapimbakimonarim.blogspot.com/

    Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Eren,
      Listeye ekledim artık aramızdasınız...
      Sevgiler...

      Sil
  54. merhaba benide listenize alırsanız çok mutlu olurum bende 4 çocuk annesiyim veiki erkek ve ikiz kız çocuğum var bloglarım ise cokzarifisler.blogspot.com ve cokzarifisler.com
    tesekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asuman hanım merhaba,
      Bloglarınızı inceledim fakat bizim bir kaç küçük isteğimiz var onlarda bu yazının başında yazıyor siz onları yapabilirseniz biz ancak sizi listeye ekleyebiliriz.
      Sevgiler...

      Sil
    2. istekleriniz yapacagım en kısa zamanda tesekkurler

      Sil
  55. Banner'ı bloguma ekledim, ve de topluluktan ve sizin blogunuzdan bahseden yeni bir yazı yayınladım. Beni de grubunuza ekler misiniz ?
    http://aylingoz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin hanım sizide listemize ekledim...
      Sevgiler..

      Sil
    2. Çok teşekkürler Ülkü hanım, sevgiler

      Sil
  56. Merhaba beni de listeye eklerseniz sevinirim. banner mevcut. http://worldofdiamond07.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  57. bende bannerı kullanıyorum bu güzel ailenin üyesi olmak istiyorum.kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel hanım,
      Sizi listeye eklemem için bir kaç ufak isteğimiz var yukarda madde madde yazıyor siz onları uygulayın hemen sızıde lısteye ekleyeyım.

      Sevgıler..

      Sil
  58. merhaba,bannerı uzun süre önce bloga ekledim,size de mail aatmıştım sanırım bir karşıklık oldu,listeye beni de ekler misiniz?teşekkürler

    http://bizdenhayatvehobi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  59. Yaşasın sonunda bende listeye girmişim :)

    YanıtlaSil
  60. ülkücüm sorun neyse kendiliğinden düzeldi ve bannerı ekledim.listeye ekleye bilirsinsevgiler

    YanıtlaSil
  61. http://bebekvesaire.blogspot.com/
    gerekenlerin hepsini teeek teek yaptım..
    bana da hoşgeldin deyin lütfeeen
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Blogunuz hayırlı olsun umarım en guzel anılarınızı kaydetme bizlerle paylaşma zamanını bulursunuz...
      Sizide Blogger Anneler Listemize ekledim, artık bizlerlesiniz...
      Sevgiler...

      Sil
  62. Merhabalar ben sizi yeni keşfettim banneri ve diğer şartları yerine getirdim,aranıza katılmak isterim:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Sizide aramızda görmek mutluluk veriri tabii ki...
      Sevgiler...

      Sil
  63. merhba bende ekledım
    annetubadannotlar.blogspot

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuba hanım merhaba,
      Blogunuz hayırlı olsun, dilerim hep güzel anılarınızla dolar...
      Yalnız blogunuzu incelediğimde yukarda istediğimiz hiç bir isteği yerine getirememiş olduğunuzu gördüm.
      Sizden ricam yazıyı tekrar okumanız ve istenenleri tek tek yapmanız ki bende sizi listeye dahil edeyim.

      Sevgiler..

      Sil
  64. hımmm anlıyorum tamamdır

    YanıtlaSil
  65. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  66. merhabalar oncelikle cok guzel bir blog kurmussunuz, tebrikler. Bende dediklerinizi yaptim fakat facebook sayflarini blog adina facebook sayfam olmadigindan kendi ismime ait profilimle begendim umarim bir sorun olmaz :) benim blogum henuz bir kac gunluk ama cok kararliyim, umarim basaririm...blogumun adi bilginanneler.blogspot.com listenize eklenmeyi sabirsizlikla bekliyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  67. merhabalar ülkü hnm;
    BLOGGER ANNELER blogunun bannerini blog duvarlarıma ekledim.
    * Blogunda Blogger Anneler blogundan ve bu blogun editörü olan Fotoğrafik Hatılaralar'ın blogunudan ( link vererek) kısa bir post ile bahsettim. http://ugurbocegitoprak.blogspot.com/2012/07/blogger-anneler.html
    * Blogger Anneler Facebook Grubuna üye olmak. (facebookum yok ancak eşiminkinden -hüseyin argunşah- beğendim olup olmadığından emin değilim.
    * Fotoğrafik Hatıralar blogunu Blog Listeme ekledim.

    Umarım olmuştur. Eksik bir şey olursa geri dönüş yapılırsa sewinirim. duyguargunsah@hotmail.com
    http://ugurbocegitoprak.blogspot.com
    Sewgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu hanım blogunuz hayırlı olsun.
      Blogger Anneler Listemizde artık sizde varsınız...
      Sevgiler...

      Sil
  68. biz de artık bir blogger anne'yiz. Bannerı blogumuza ekledik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuza ulaşamıyorum :( Lınk adresı verırımısınız.

      Sil
  69. Burada olduğum için sevinçliyim, güzel dostluklar kazanacağımızı umuyorum.
    Teşekkürler Ülkü Hanım, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazlıhan hanım merhaba,
      Tabii eklerim ama daha öncesinde benımde sizden bir kaç küçük ricam olacak,

      * Blogunuzda Blogger Anneler blogundan ve bu blogun editörü olan Fotoğrafik Hatılaralar'ın blogunudan ( link vererek) kısa bir post ile bahsetmeniz.

      * Blogger Anneler Facebook Grubuna üye olmanız.

      * Fotoğrafik Hatıralar blogunu Blog Listenize eklemeniz.

      * Fotoğrafik Hatıralar Beğen butonuna tıklayıp izleyicisi olmanız. (ana sayfada var)

      Yukardakileri ayrıntıları yaptıktan sonra bana bır lınk atarsanız hemen onlarıda eklerım.

      Sil
  70. Aranıza katıldığım için heyecanlı ve mutluyum umarım yeni açtığım blogum beğenilir:)teşekkürler ülkü hanım ve bütün blocu anneler:)www.tubanne.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuba hanım merhaba,
      Tabii eklerim ama daha öncesinde benımde sizden bir kaç küçük ricam olacak,

      * Blogunuzda Blogger Anneler blogundan ve bu blogun editörü olan Fotoğrafik Hatılaralar'ın blogunudan ( link vererek) kısa bir post ile bahsetmeniz.

      * Blogger Anneler Facebook Grubuna üye olmanız.

      * Fotoğrafik Hatıralar blogunu Blog Listenize eklemeniz.

      * Fotoğrafik Hatıralar Beğen butonuna tıklayıp izleyicisi olmanız. (ana sayfada var)

      Yukardakileri ayrıntıları yaptıktan sonra bana bır lınk atarsanız hemen onlarıda eklerım.

      Sil
  71. ülkü merhaba,

    sekerci teyze için link; http://sekerlokumcuteyze.blogspot.com/

    teşekkürler,

    Dilek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Blogger Anneler bannerını sayfama ekledim. Aranıza katılmayı sabırsızlıkla bekliyorum...Sevgiler!

      Ezgi Onat

      www.ezopatchwork.blogspot.com

      Sil
    2. Dilek hanım merhaba,
      Tabii eklerim ama daha öncesinde benımde sizden bir kaç küçük ricam olacak,

      * Blogunuzda Blogger Anneler blogundan ve bu blogun editörü olan Fotoğrafik Hatılaralar'ın blogunudan ( link vererek) kısa bir post ile bahsetmeniz.

      * Blogger Anneler Facebook Grubuna üye olmanız.

      * Fotoğrafik Hatıralar blogunu Blog Listenize eklemeniz.

      * Fotoğrafik Hatıralar Beğen butonuna tıklayıp izleyicisi olmanız. (ana sayfada var)

      Yukardakileri ayrıntıları yaptıktan sonra bana bır lınk atarsanız hemen onlarıda eklerım.

      Sil
  72. Herşey tamam sanırım.
    Yalnız bir sorunum var. Blogger anneler logosunu sayfamın en alt kısmıa eklemek zorunda kaldım. sağ yada sol kısma koyunca sayfayı çok geniş yaptı. Logo çok büyük. Boyutunu istediğimiz ölçülerde yapabilseydik çok daha iyi olurdu. Farklı boyutlarda 1-2 logo olsa ve seçme şansımız olsa süper olurdu....
    İyi Çalışmalar...

    http://tozpembenet.blogspot.com/2012/07/blogger-anneler.html

    YanıtlaSil
  73. Merhabalar ben de bannerı ekledim, kolaylıklar dilerim
    www.annesininhobileri.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ayamaya blogunun sahibi :) merhaba,
      Tabii eklerim ama daha öncesinde benımde sizden bir kaç küçük ricam olacak,

      * Blogunuzda Blogger Anneler blogundan ve bu blogun editörü olan Fotoğrafik Hatılaralar'ın blogunudan ( link vererek) kısa bir post ile bahsetmeniz.

      * Blogger Anneler Facebook Grubuna üye olmanız.

      * Fotoğrafik Hatıralar blogunu Blog Listenize eklemeniz.

      * Fotoğrafik Hatıralar Beğen butonuna tıklayıp izleyicisi olmanız. (ana sayfada var)

      Yukardakileri ayrıntıları yaptıktan sonra bana bır lınk atarsanız hemen onlarıda eklerım.

      Sil
  74. cok guzel bir topluluk. katilmak isterim.

    thebabyboybump.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      Tabii eklerim ama daha öncesinde benımde sizden bir kaç küçük ricam olacak,

      * Blogunuzda Blogger Anneler blogundan ve bu blogun editörü olan Fotoğrafik Hatılaralar'ın blogunudan ( link vererek) kısa bir post ile bahsetmeniz.

      * Blogger Anneler Facebook Grubuna üye olmanız.

      * Fotoğrafik Hatıralar blogunu Blog Listenize eklemeniz.

      * Fotoğrafik Hatıralar Beğen butonuna tıklayıp izleyicisi olmanız. (ana sayfada var)

      Yukardakileri ayrıntıları yaptıktan sonra bana bır lınk atarsanız hemen onlarıda eklerım.

      Sil
  75. Merhaba Ülkü Hanım ve tüm blogcu anneler,
    Burada olmak gerçekten güzel ve keyifli:)

    Bloguma da beklerim:)
    http://coko-prens.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      Tabii eklerim ama daha öncesinde benımde sizden bir kaç küçük ricam olacak,

      * Blogunuzda Blogger Anneler blogundan ve bu blogun editörü olan Fotoğrafik Hatılaralar'ın blogunudan ( link vererek) kısa bir post ile bahsetmeniz.

      * Blogger Anneler Facebook Grubuna üye olmanız.

      * Fotoğrafik Hatıralar blogunu Blog Listenize eklemeniz.

      * Fotoğrafik Hatıralar Beğen butonuna tıklayıp izleyicisi olmanız. (ana sayfada var)

      Yukardakileri ayrıntıları yaptıktan sonra bana bır lınk atarsanız hemen onlarıda eklerım.

      Sil
  76. Ülkü Hanım ilginize teşekkür ediyorum...Blogumda Blogger Anneler ile ilgili bir yazı yazdım :)
    Yeterli olur umarım ;)

    www.ezopatchwork.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgi hanım merhaba,

      Blogger Annelere hoşgeldiniz...
      Artık sizde bizimlesiniz...

      Secgiler...

      Sil
  77. Ülkü hanım,
    Emeğiniz için çok teşekkürler.
    Blogumda bloger anneleri bannerini artık bende paylaşıyorum,
    en kısa zamanda blogunuzdan bahsedeceğim postumuda hazırlayacağım.

    Sevgilerimle,

    Nana ve Oğlu Çağan
    www.bezlibebek.com
    http://nanavecaganpasa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice hanım merhaba,
      Blogger anneler listemize sizi de ekledim..
      Fakat benim kişisel logomuda (kendi blogumda var) eklemenizi rica edeceğim. Çünkü istekler arasında bu maddede vardı.
      Anlayışınız için teşekkür ediyor başarılar diliyorum...

      Sil
  78. Ülkü Hanım merhaba,
    Ben yukarıdaki yorumumu bırakmadan önce istenen herşeyi sağlamıştım.

    http://coko-prens.blogspot.com/2012/08/siddetli-bir-tavsiye.html

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Sizi de Blogger Anneler listesine ekledim.
      Yalnız sizden ricam eksikleri tamamlamanız.
      1 Blogger Anneleri ve Fotografik Hatıraları tanıtıcı kısa bır yazı yazıp yayınlamak ve bana bu yorumun altına linkini atmak.
      2 Benım kısısel blogumunda logosunu sayfanıza ekleyıp Blog listenize Fotografık Hatıraları da eklemenız.
      Sevgıler...

      Sil
  79. Ülkü hanım bende sizin bu uygulamanıza yer verdim benide aranıza alırsınız inşallah :)

    http://mervebaki.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve hanım merhaba,
      Blogunuzu inceledim fakat ne Blogger Anneler logosunu nede Fotografik Hatıralar logosunu göremedim.
      Sizden ricam yukardakı yapılması gerekenlerı tekrar gozden gecırıp yazıyıda yazıp lınkını bu yorumlar bolumune bırakmanız.
      Baska turlu malesef yardımcı olamıyacagım.
      İyi calısmalar...

      Sil
  80. Merhabalar ,

    Tüm isteklerinizi zevkle yerine getirdim sadece ikiz annesi olduğum için sizinle ilgili yazıyı blogumu da biraz toparladiktan sonra eklemeyi planlıyorum Şayet. Mumkunse şimdiden aranıza katılmak istiyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  81. Merhaba ,ikiz annesi blogger olunca blog un adını yazmayı unutmuştum listeye eklenme talebi yazarken
    Defnevederin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu hanım merhaba,
      Blogunuzu inceledim izleyicinizde oldum...
      Fakat sadece Blogger Anneler logosunu gorebıldım.
      Yukardakı yazıyı dıkkatlıce tekrar okuyup eksıklerı tamamlarsanız ancak yardımcı olabılecegım...

      Sil
  82. Ülkü Hanım, Blog umda yazıyı yazdım. Diğer söylemiş olduklarınızda tamamdır :) Listeye girmeyi rica ederim.

    http://momsblognote.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beril hanım merhaba,
      Blogger Anneler logosunu eklemişsiniz teşekkürler..
      Ben de sizi Blogger Anneler listemize ekledim..
      Yalnız sizden ricam yukardaki yaıyı tekrar okumanız ve eksık olanları tamamlamaya calısmanız ki bundan sonrakı roportaj vs. gibi yazılardada sızı de aramızda gorelım..
      Sevgıler...

      Sil
  83. http://zeynepin-bebegi.blogspot.com/2012/08/blogger-anneleri.html

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep hanım,
      İsminize tıkladığımda 4 tane blog cıktı.
      Eğer sizde blogger Annelerde olmak istiyorsanız yukardakı sartları yerıne getırıp yazıdıgınız yazınında lınkı ıle bırlıkte bana bır maıl atarsanız ancak o zaman sıze yardımcı olabılırım..
      Başarılar...

      Sil
  84. Merhabalar bende bu müthiş gruba üye oldum işte blogda bahsettiğim link istemişsiniz http://tepehomegiller.blogspot.com/2012/08/blogger-anneler.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebru hanım merhaba,
      Blogger Anneler Listemize eklendiniz..
      İyi çalışmalar...

      Sil
  85. Merhabalar..Ben daha anne değilim ama anne adayıyım .Şuanda blogumda hamilelikle ilgili yazılarım var.Hamile anne adaylarının hepsini beklerim.Blogumda blogger anneler gadgetini ekledim benm blogumuda yazarsanz sevinirim..Teşekkürler.. merrapunzel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Güzel görsellerle zenginleştirdiğiniz bir blgounuz var cok guzel...
      Blogger Anneler logosunu blogunuza eklemişsiniz ama sizden ricam biraz daha görünen bir yere cıkarmanız ve kısa da olsa Blogger Anneleri ve Fotografık Hatırlar blogunu tanıtıp link vermeniz.
      Ve ayrıca Fotografık Hatırlar logosunu sayfanıza eklemenız.
      Bunları yaptıgını taktırde sızı de Blogger Anneler listesine ekleyecegım...
      İyi calısmalar..

      Sil
  86. Selam, blogger anneler listesini yeni gordum, umarim benim blogum da yer alir ve faydali olur diger annelere. Listelediginiz ricalari yerine
    getirdim sanirim, yaziyi da yazdim: http://www.gezginanne.com/2012/09/bloglar-da-gezilir.html

    Gezgin Anne adli blogumun linki asagida:

    http://www.gezginanne.com/

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Sizden ricam Blogger Anneler ve Fotografık Hatıralar ıle ılgılı tanıtım yazısının linkini bana mail yada yorumun altına bırakabılırmısınız.
      Ben malesef goremedım.
      Dıger eksıklerıde tamamlarsanız sızı de Blogger Anneler listesine ekleyecegım..
      İyi calısmalar...

      Sil
  87. Merhaba:)
    Beni de aranıza alırmısınız:)
    Her şeyi yaptım ama blog listesi oluşturup sizi ekleyemedim:( yardımcı olur musunuz?

    Teşekkürler.

    http://ikicocukmasalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pelin hanım merhaba,
      Sizi de Blogger Anneler listesine ekledim...
      İyi çalısmalar diliyorum...

      Sil
  88. Merhaba! Ben de katılmak istiyorum; bebek henüz yolda ama, blogda yazım ve logom şimdiden tamam :) http://ogrenenanne.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Yukardakı isminize tıkladıgımda blog adresıne bır turlu ulasamadım..
      Bılgınıze...

      Sil
  89. Merhabalar Ülkü Hanım;

    Daha önce listenize üye olmak için mail atmıştım,ama yapmam gerekenleri görmemişim.Eksikleri giderdim http://hayaliatolye.com/archives/2253 aranızda olmaktan mutluluk duyacağım

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Yazıdgınız yazıyı okudum cok tesekkurler...
      Blogger Anneler listesine eklendiniz..
      Sevgiler...

      Sil
  90. bende blogger annaler baanerını ekledim. benide listenize ilave ederseniz çok sevinirim.

    Sevgiler...

    http://seldaninmutfakdefteri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selda hanım blogunuza gırdım ve ınceledım fakat yukarda yazdıgım hıc bır ıstegı yerıne getırmemıssınız.
      Eger dılersenız yukardakı yazıyı ınceleyın ve yazınızı yazıp dıger sartları yerıne getırırsenız sızı de lısteye ancak o sekılde alabılırım..
      İyi calısmalar..

      Sil
  91. Merhaba halen üye alımı yapıyorsanız ben de aranızda olmak isterim. Çok teşekkürler

    http://denizceseyirdefteri.blogspot.com/2012/11/blogger-anneler.html

    YanıtlaSil