26 Mart 2012 Pazartesi

Hediyeleşme Etkinliği Çekiliş Sonuçları Eşleşme


Ve beklenen gün geldi, kimin kiminle eşleştiği belli oldu.
Sabah 9'da başladım tek tek blogları kontrol ettim, mail adreslerini not aldım ama sonunda bitti açıkcası biraz yorucu oldu. Tek istediğimiz hediyelerin gönderiminde sorun çıkmaması ve hediyenizi mutlaka göndermeniz, bizi mahçup etmeyeceğinize inanıyorum. Şuandan itibaren hediyenizi göndereceğiniz blogu inceleyip ne göndereceğiniz hakkında planlar yapmaya başlayabilirsiniz.

Sizin blogununuz kiminle eşleştiyse siz ona, o blogta size hediye gönderecek.
Gönderimleriniz bu gün başlayıp 20 nisan tarihine kadar alıcının elinde olacak çekilde olmalıdır.
Sorunsuz ve güzel bir hedileşme olmasını diliyor ve sizi listemizle başbaşa bırakıyorum. 

Hediyeniz elinize ulaştığında, fotoğrafını çekip bize göndermenizi istiyoruz, böylece kimlerin eline hediye ulaşmadığını daha kolay takip edebiliriz, hediyelerinizin fotoğraflarını aşağıda yazılı olan mail adresine gönderebilirsiniz.
Hediyelerin fotoğrafları tamamlanınca blogumuzda gönderen ve alıcı blogun adıyla yayınlanacaktır.