30 Nisan 2012 Pazartesi

Röportaj: Minikler ve Anneleri



Minikler ve Anneleri bloğu BURADA

Röportajı Hazırlayan Ülkü

Bize biraz kendinizden bahseder misiniz?

1979 doğumluyum. Kimyagerim. Aynı zamanda kimya öğretmeniyim. Kızımın doğumuyla çalışma hayatına ara verdim. Hali hazırda çalışmıyorken oğlumu da büyüteyim dedim ve şimdi dört kişilik kocaman bir aileyiz.


Blog hayatınız başladı?

Kızımla geçirdiğimiz eğitici ve eğlenceli saatleri, edindiğim tecrübeleri çevremdeki annelerle paylaşmamla çok olumlu tepkiler aldım. Zamanla bu konuda sorular almaya başladım. Eşimin teşviki ile de blog hayatım başlamış oldu.


Blogunuzun içeriğinden bahseder misiniz?

Evde çocuklarıyla eğlenceli, aynı zamanda eğitici saatler geçirmek isteyen anneler ve minikleri için, faaliyetler, deneyler, kitap önerileri… Ayrıca kendimin geliştirdiği zeka geliştirici aktiveteler ve bulmacalar…

Hangi sıklıkta post yayınlıyorsunuz?

Haftada 2 yazı yazmaya çalışıyorum. Tabi ki bu değişebiliyor.

İzleyicilerinizin yorumlarına tek tek cevap yazar mısınız?

Mutlaka cevap yazarım. Onlar vakit ayırıp, yazımla ilgili düşüncelerini paylaştılarsa, benim de onlara değer verdiğimi göstermem gerekir diye düşünüyorum.

Sizi izleyen takipçilerinizi siz de izler misiniz?

Mutlaka profillerine bakar, sayfalarını incelerim. İlgimi çeken konular paylaşılıyorsa izlerim.

İzlediğiniz bloglarda neler ilginizi çekiyor, nelerden hoşlanmıyorsunuz?

İlk başta sade fakat şık sayfa tasarımı, güzel ve canlı fotoğraflar ilgimi çekiyor. Aynı zamanda yazıların kaliteli ve akıcı bir dilde yazılmış olması izlememde etkili. Çok karışık, aradığımı kolayca kolayca bulamadığım bloglar hoşuma gitmiyor.



Beğenerek takip ettiğiniz 3 blog desek...

Öyle bir sıralama yapamam. Zaten sadece sevdiğim blogları takip ediyorum.

Son olarak blogumuzla ilgili düşüncelerinizi öğrenebilir miyiz?

Bütün blog yazarı anneleri bir araya getirmek, onların birbiriyle tanışmasını sağlamak muhteşem bir fikir. Emeğinize sağlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder