17 Temmuz 2012 Salı

Blogerler Arası Söyleşi; Esra Hanım sordu Hümeyra Hanım cevapladı



 Söyleşiyi Hazırlayan Blog Bebeğim Geliyor                            
 Soruları Cevaplayan Blog Hatırlı Kahve (Hümeyra'nın Denizi)

Bize kendinizi kısaca tanıtabilir misiniz?

Fizyoterapistim,kamuda çalışıyorum. İstanbul ve Bursa’dan sonra İzmir’de yaşamaya başladım. Deniz adında,33 aylık dünyalar tatlısı bir oğlum var.Gezmeyi,kitap okumayı (özellikle polisiye gerilim ),mizah dergilerini,blog okumayı,güzel yemekler yemeyi(yapmayı diyemiyorum maalesef),ailemle,oğlum ve eşimle birlikte güzel zaman geçirmeyi severim.

Blog açma hikayen nedir?

Uzun zamandan beri bazı blogları takip ediyordum.Bir arkadaşıma bu işin keyifli olduğunu,yeni şeyler öğrenildiğini ve hatta elişlerini sergileyebileceğini anlatmıştım.Bunun arkasından O, kendisine güzel bir blog açtı ve ‘’neden sen de açmıyorsun’’ diyerek beni teşvik etti.Ve sonuç olarak ocak ayından itibaren blog yazıyorum.

Blogunu takip edenler blogunda neler bulabilir?

O gün nelerle ilgilenmişsem hemen ardından o konuyla ilgili yazıyorum.Örgü konusunda da epey bir kayıt var blogumda.Arkadaşlarım ‘’bak bu çok güzel bir şey ,bunu da koy bloguna’’diyorlar,beğenirsem blogumda onlara da yer veriyorum.Dekorasyonla ilgili herşey ilgimi çeker,internette gördüğüm’’öncesi ve sonrası’’ başlığı altındaki herşeye bakarım.Benim de bu konuyla ilgili birkaç yazım var.Devam ettirmeyi planlıyorum. Modayla yakından ilgilenirim,moda bloggerlarına özenip bir iki poz vermişliğim vardır.Kısacası, günlük yaşama dair şeyler var blogumda…

Her yere fotoğraf makinanla mı gidiyorsun?

İtiraf etmem gerekir ki blogumdaki birkaç fotoğraf harici hepsi iphone ile çekildi.Makinaya yeni kavuştum,o kadar ağır birşeyi ve oğlumu aynı anda taşımam çok zor.Özel zamanlarda makinamı yanıma almayı düşünüyorum.

Bloguna özel fotoğraf çeker misin?

Tabii ki çekiyorum,hoşuma giden bir şey varsa hemen bir yolunu bulup bloga koyulmaya uygun halde fotoğraflıyorum J

Blog okuru musun?

Kesinlikle evet,zaten blog dünyasına öncelikle okur olarak girdim.
Severek takip ettiğin bloglar hangileri?
Öncelikle,laçintenel ile okumaya başladım,tarchintasarım ve begonvil’i keşfettim.Daha sonra oralardan başka bloglara doğru yelken açtım.Ve şimdi bloglardan çok iyi arkadaşlıklar kurdum.

Blog yazmayı herkese önerir misin?

Öneririm ama şunlara dikkat etmelerini de tavsiye ederim.Güzel bir diliniz olsun,yazım yanlışı yapmamaya gayret edin,canlı ve net fotoğraflar kullanın,çok tanımadığınız bloglara yorum yaparken samimi hitap şekilleri kullanmayın,yorum yaptığınız konuyu bilin ki blogu okuduğunuz anlaşılsın,otomatik yorum olmasın.Yazdığınız,hayatınızdan paylaştığınız şeylerde özel bilgileriniz olmasın.Şu ahir ömrümde blogculuk dünyasından öğrendiklerim bunlar.

Sevgiyle kalın

8 yorum:

  1. Çok hoş bir röportaj olmuş.Her ikinizin de eline sağlık.Zaten sizi takip ediyordum.Röportajlar daha yakından tanımam için yararlı oluyor.Bunun için Ülkü Hanıma da teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,hoşgeldiniz Hümeyra hanım...

    YanıtlaSil
  3. çok hoş bir çalışma olmus tebrıkler .esra hnı takıp edıyordum ama humeyra hanımı gozden kaçırmısım artık takıpteyım

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Zeynep tesekkurler Guzel yorumun icin,Hülya Hanim hoşbulduk :)

    YanıtlaSil
  5. güzel bir röportaj olmuş elinize sağlık zevkle okudum

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Müge'nin listesi ve Barkod sistemi teşekkür ederim,Esra Hanım'ın soruları kısa ve netti ben de sıkılmadan, keyifle yanıtladım.

    YanıtlaSil
  8. guzel bir sohbet olmus swvgiler...

    YanıtlaSil