6 Haziran 2012 Çarşamba

Başarı Hikayeleri; Gökçe Küçük




Gökçe hanımım sevimli kurabiyeleri için buraya bir tıkk

Gökçe hanımın birbirinden güzel tütüleri için buraya bir tıkk

Bize kendinizden kısaca bahsedermisiniz?

1985, İstanbul doğumluyum. İstanbul Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı okumuş ama mesleğini yapmayan eski bir bankacı, bir anne ve şimdi butik kurabiye & kekler ve minikler için tütüler  yapan bir Gökçe J  
Zeynep adında da bir kızım var.



Şu an yaptığınız işe nerden merak sardınız?

Kızımın doğumunda yapmayı hedeflediğim kurabiye hayalimi, diş buğdayına ertelemiştim.  Diş şeklinde kurabiyeler yapacaktım ki arkadaşlarımın yaptığı kurabiye sürpriziyle yine gerçekleştirememiştim J 2011 Nisan ayında bir anda başlayıp dört elle sarıldığım bu hobi işim oldu. 

Kendimi daha da geliştirmek adına bir butik kurabiye kursuna katıldım. Hem kendi araştırmalarım, denemelerim hem kursun bana kattıkları derken 1. yılımı doldurdum.



İlk “Kurabiye Bahçesi” adını verdiğim blogumu ise, kendi adımla değiştirip sürdürdüm.





    
Tütülere ilgim ise yine kızım sayesinde oldu J 2011 Temmuz ayında kızımın ilk yaş günü için tülden kelebek kanatları ve aksesuarları alıp, bembeyaz bir tütü yapıp eksiği tamamlamıştım. Ve artık doğum günü kostümü hazırdı :) 

Diğer prenseslerde neden giymesin dedim ama kurabiye siparişleri, düşünme ve hazırlık aşaması derken 9 ay sonra 2012 Nisan ayında da miniklere tütü hazırlamaya başladım.

 Kızım Zeynep de Zeyno Tütü' ye ilham verdi.


 





Hangi ürünler var, neler yapıyorsunuz?

Kurabiyeler için tarçınlı, kakaolu, vanilyalı, zencefilli aroma seçenekleri var.
Cupcakede ise, havuçlu-cevizli, sade, kakaolu seçenekleri.

Siparişi nasıl verebiliriz, teslimatı nasıldır?

Mail ya da telefon ile sipariş alıyorum.
Kargo ile tüm illere  gönderim yapıyorum.
Sipariş, istenen tarihe 1 hafta kala verilirse  hem hazırlık aşaması hem kargo süresi için iyi oluyor. 
Siparişi ortalama 7 gün önceden alıyorum.
Ama acil durumlar da olmuyor değil, 2-3 gün kala yetiştirilen sürprizler gibi.



0539 631 51 03
Sevgiler,
Gökçe


3 yorum:

  1. Inşallah bende bu hayallerimi gerceklestirebilirim.benimle aynı hikaye fakat benim hayallerim sizde gerçek olmuş kızımın adı da zeynep. Başarıların devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  2. ne güzelmiş tebrik ederim:))

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler. Başarılarınızın devamını diliyorum

    YanıtlaSil